Natur Vital Conditioner Sage Moisturises & adds shine - RECENZJA

Witajcie! :)

Dziś chciałabym Wam przedstawić jedną z moich ulubionych odżywek do włosów - Natur Vital Conditioner Sage Moisturises & adds shine. 

Jako włosomaniaczka szukałam i testowałam przeróżne odżywki, teraz mam kilka ulubionych, ta jest jedną z nich. 



Skład:
aqua (woda), cetearyl alcohol (emolient), behentrimonium chloride (antystatyk), salvia officinalis (sage) leaf extract* (ekstrakt z szałwii lekarskiej), panax ginseng root extract* (ekstrakt z żeń-szenia), simmondsia chinensis (jojoba) seed oil (olej jojoba), cetrimonium chloride (antystatyk), parfum (zapach), benzoic acid (konserwant), phenoxyethanol (konserwant), dehydroacetic acid (konserwant), CI 77891 (Titanium Dioxide) (filtr UV).

* certified organic growing



Dostępność:
Drogeria Natura

Opis producenta:
Nowa, hipoalergiczna, opracowana pod nadzorem dermatologów, doskonale tolerowana przez skórę głowy formuła łączy w sobie skuteczność różnych ekstraktów roślinnych, by zadbać o włosy w najbardziej naturalny sposób.
Zawiera ekstrakty z szałwii i żeń-szenia pochodzące w 100% z certyfikowanych upraw organicznych.
Nie zawiera: barwników, silikonów, parabenów ani olejów mineralnych (parafiny).
Rezultat: włosy miękkie i nawilżone, ułatwia rozczesywanie włosów i zapobiega splątywaniu się. Poprawia połysk i objętość włosów.

Cena:
18 zł za 300 ml


 
Opakowanie:
Plastikowe.

Wydajność:
300 ml starcza mi na ok 20 razy. Nie jest bardzo wydajna, bo ma dość lejącą konsystencję. Po dwóch pierwszych użyciach przy których wylałam pół butelki, nauczyłam się przy niej uważać i teraz idzie mi lepiej :)


Zapach:
Intensywny, słodko-szałwiowy :)  Utrzymuje się na włosach dość długo.

Przyjemność w trakcie używania:
Jak już pisałam ma lejącą, rzadką konsystencje. Bardzo mi się to podoba, bo łatwo ją nakładam na włosy.

Efekty:
Zgadzam się z opisem producenta, włosy po niej są miękkie i nawilżone, faktycznie poprawia połysk, ułatwia rozczesywanie. Nie zgadzam się tylko w tym, że zwiększa objętość. W żadnym wypadku.Właśnie tego mi brakuje, lubię, gdy włosy są sypkie. 
Poza tym, nakładam ją również na skórę głowy. Nie podrażnia skalpu, wręcz odwrotnie, uspokaja go. ;) Po jej użyciu włosy dłużej są świeże.

PODSUMOWANIE:
Moja ocena to: 8/9. Rozpoczęłam już piąte opakowanie.  Wszystko mi odpowiada: cena, przyjemny skład, efekty, zapach. Jeden minus za to, że włosy nie są po niej sypkie i nie zwiększa objętości.


---o---


Sypkie włosy miałam do tej pory jedynie po Alterze morela z pszenicą i po Isanie z babassu. Ironia losu, prawda? Isane wycofują, to już wiemy na 100 %. Dziś udało mi się dokupić 2 opakowania Isany, łącznie mam trzy. Jeśli tylko jeszcze gdzieś ją zobaczę to kupię na pewno. A czy ktoś orientuje się w sprawie wycofania  Alterry morela z przenicą? Byłabym wdzięczna za wiadomość.



Zdjęcia: Klik

21 komentarzy:

  1. Kurcze, ale fajnie napisana recenzja :) i widzę, że tłumaczysz składy jak trzeba, ładnie, pełna profesja ;) nie znałam tej odżywki, chętnie się na nią skuszę :)) co do alterry nic nie wiem... Isanę kocham i też mam na wykończeniu... jeszcze 3/4 opakowania + jakies resztki w dwóch innych butlach... zrobił nas jednym słowem rossmann w bambuko... ale ma byc jakaś nowa Isana, niebieska, która będzie niby odpowiednikiem tej 'naszej' ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tego co wiem to odżywka z isany zosatała wycofana , ale ta z alterry chyba nie bo jeszcze ją u siebie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja się boję nowości. Wystarczy, że zmienią jeden składnik i już moim włosom może nie pasować. Ta jest idealna. Ciekawe jakie mają korzyści z wycofania jej?

    Bardzo mi miło, że Ci się podoba moja recenzja :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej odżywki, ostatnio sięgam po preparaty fryzjerskie, bo nic mi nie może przypasować...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie, gdy nie można nic dobrać do włosów. Od tego uczucia właśnie zaczęłam naturalną pielęgnację :)) tez używałam preparatów fryzjerskich, tylko jeden zadowolił moje włosy - Loreal Professionnel Nature Cacao.

      Usuń
  5. Haha, dzisiaj byłam w Naturze, stałam przed tą odżywką i zastanawiałam się przez dobre dziesięć minut czy ją kupić. W końcu zrezygnowałam, ale chyba po nią wrócę. Ja ostatnio dopadłam maskę jajeczną i muszę przyznać, że wywarła na mnie ogromne wrażenie, a stosowałam ją tylko raz. I właśnie po niej moje włosy były takie sypkie, ale nie puszące się. Cały czas się nimi bawiłam, bo były takie miękkie! Może ona Ci podpasuje? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za podpowiedź, na pewno spróbuję. Brakuje mi tego efektu, a wszystkie odżywki, które mi to zapewniały - wycofują :( to na pewno jakiś spisek :D

      Usuń
    2. mam tak samo! co się przyzwyczaję do jakiegoś produktu to mi go zabierają! wredne istoty! :P

      Usuń
    3. Strasznie mnie to złości :)) dlatego teraz duużo czasu mija zanim się przyzwyczaję, boję się, że mi zaraz zabiorą :))

      Usuń
  6. czuję, że moje włosy by się z nią polubiły ;) muszę spróbować

    OdpowiedzUsuń
  7. Będę ubolewać nad wycofaniem Issany ale chyba znalazłam dla niej godnego zastępce : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem strasznie ciekawa co to takiego? :)

      Usuń
  8. Wow, gdzie Ty dorwałaś Isanę? Ja odwiedziłam kilkanaście krakowskich Rossmanów i nigdzie jej nie mieli ;( A tak chciałam wypróbować choć jedno opakowanie :(
    Tej odżywki, którą polecasz, jeszcze nie znam, ale bardzo mnie zachęciłaś tą recenzją! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W małym miasteczku czekała na mnie :)) Bardzo się cieszę, odżywka warta wypróbowania :))

      Usuń
  9. nie znalam tej odzywki - bardzo chcialabym ja wyprobowac na swoich wlosach - swietny sklad swietna jakosc i swietna cena - czego chciec wiecej???
    super recenzja - pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :))

      Usuń
  10. Nie słyszałam nigdy o tej firmie i tej odżywce... Ale rzeczywiście skład ma niezły, jak bedę w naturze to z ciekawości włożę do koszyka:)
    Obecnie używam Alterry;)

    P.S Obserwuje,zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że warto spróbować, cena jest przystępna jak na taki skład :))

      Usuń
  11. alterre wycofali ;(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy pozostawiony komentarz.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Podobne posty

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...